Monday, July 20, 2009

Bad MoOD.....


Rasa malas telah menjelma dalam diriku tatkala ini..entah pasal apa aku memang malas nak buat keje..nak kata tak ada keja..ada..tp..entah simptom apa aku sendiri pun x pasti..tp aku rasa..kalau dpt tempat baru may be semangat naik semula...who know kan...

tapi aku cukup rajin berkebun di facebook...hahah..curi mencuri..semua ada..siap ajar En Abah cam mana nak main...sbb ini saja buat aku hilang rasa buhsan seharian di opis..apo nak buat..susah bonar nak cari keja lain buat tika nih..

Bad mood aku lak ditambah dengan this week Cokman n En Abah lak selsema..asyik meleleh ajer air tangki tu..ish..ish..rimas lak..coz..En Abah x nak makan antibiotik..maksud nyer every month akan selsema..pabila jadi...Cokman pun jadiklah..tp..dier org nih saling bertukar-tukar kalau x Cokman dulu..En Abah dulu....pening palo nih aaa...susah bonar nak makan ubat..ish..ish..Cian pun ada gak...aku aja yang kuat perkasa blum terkena virus tu..mintak simpang lah...




No comments:

Post a Comment